Αν είσαι συγγραφέας, ήρθε η ώρα να μάθεις χρήσιμες συμβουλές που θα σε στηρίξουν αποτελεσματικά σε κάθε συναρπαστικό ταξίδι σου στον μαγευτικό κόσμο της συγγραφής.
Αναζητάς έναν τρόπο να βελτιώσεις τη λογοτεχνική σου γραφή; Περιηγήσου στη στήλη «Συμβουλές Δημιουργικής Γραφής» όπου μοιράζομαι μαζί σου πρωτότυπα και μοναδικά tips που θα χτίσουν την καριέρα σου ως συγγραφέα.
Γνώρισε τα Σεμινάρια Δημιουργικής Γραφής των εκδόσεων Βιβλιοπηγή μέσα από τη στήλη «Σεμινάρια» και μάθε πώς να γράφεις λογοτεχνικά αριστουργήματα που θα σε κάνουν περήφανο για τη συγγραφική σου δεινότητα.
ΠερισσότεραΠώς να διαλέξετε τον κατάλληλο εκδοτικό οίκο για έκδοση βιβλίου
Όταν ένας συγγραφέας θελήσει να εκδώσει το έργο του, έρχεται αντιμέτωπος με ένα μεγάλο δίλημμα: σε ποιον από όλους τους εκδοτικούς οίκους που υπάρχουν εκεί έξω να εμπιστευτεί το βιβλίο του; Αυτό είναι ένα δύσκολο ερώτημα κι έτσι ο συγγραφέας συχνά δυσκολεύεται να αποφασίσει το καλύτερο για το έργο του.
Το βασικότερο κριτήριο που πρέπει να λάβει υπ’ όψιν του ένας συγγραφέας είναι η προώθηση που κάνει στο βιβλίο ο εκδοτικός οίκος. Ένας εκδοτικός οίκος που δεν προωθεί τα βιβλία του ή προωθεί μόνο τα βιβλία των διάσημων συγγραφέων του και δεν μεταχειρίζεται με τον ίδιο τρόπο τα βιβλία νεοεμφανιζόμενων ή λιγότερο γνωστών συγγραφέων ίσως δεν θα έπρεπε να είναι η πρώτη επιλογή. Για ένα σωστό εκδοτικό οίκο όλοι οι συγγραφείς του πρέπει να αξίζουν την ίδια προώθηση.
Επιπλέον, είναι σημαντικό ο εκδοτικός οίκος να συνεργάζεται με τον συγγραφέα για την προώθηση των βιβλίων καθώς ο συγγραφέας είναι ο δημιουργός του βιβλίου κι έτσι, είναι ο καλύτερος άνθρωπος για να προωθήσει το βιβλίο π.χ. μέσω βιβλιοπαρουσιάσεων ή συνεντεύξεων.
Φυσικά, ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι να υπάρχει καλή επικοινωνία ανάμεσα στον συγγραφέα και στον εκδοτικό οίκο. Και οι δύο έχουν έναν κοινό στόχο: να γίνει γνωστό το βιβλίο στο αναγνωστικό κοινό. Έτσι, μπορούν να συνεργαστούν, να ανταλλάσσουν ιδέες και να πετύχουν μαζί το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Ένα άλλο ζήτημα που θα πρέπει να προσέξουν ιδιαίτερα οι συγγραφείς είναι αν ο εκδοτικός οίκος τους ενημερώνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα σχετικά με την πορεία των πωλήσεων των βιβλίων τους. Αν υπάρχει αυτή η τακτική ενημέρωση (π.χ. δύο φορές το χρόνο), σε περίπτωση που οι πωλήσεις κάποιου βιβλίου έχουν μειωθεί ή μένουν στάσιμες, ο συγγραφέας κι ο εκδοτικός οίκος μπορούν να αποφασίσουν μαζί σε τι ενέργειες επιθυμούν να προβούν προκειμένου να προωθήσουν περαιτέρω στην αγορά το εν λόγω βιβλίο. Αυτή η συνεργασία και η ποιοτική επικοινωνία μπορεί να ωφελήσει πραγματικά το βιβλίο κι έτσι, να μην το ξεχάσουν οι αναγνώστες όπως συμβαίνει συνήθως με βιβλία που εκδόθηκαν παλαιότερα.
Αυτοί είναι μόνο κάποιοι από τους παράγοντες που θα πρέπει να αξιολογήσει ένας συγγραφέας πριν επιλέξει τον κατάλληλο εκδοτικό οίκο για ένα βιβλίο του.
- Το νέο παιδικό βιβλίο σας με τίτλο «Ο φύλακας της μαγικής πηγής» αφηγείται στους μικρούς μας φίλους μια ξεχωριστή ιστορία που καταφέρνει να τους εμφυσήσει πολύτιμα ηθοπλαστικά μηνύματα για τη ζωή τους. Τι κρύβεται, λοιπόν, πίσω από τον τίτλο αυτού του βιβ... Περισσότερα
1. Ποιος ο ρόλος του παραμυθιού στη ζωή ενός παιδιού; Το παραμύθι έρχεται να συντροφεύσει τα παιδιά στην πιο τρυφερή τους ηλικία, σε μια ηλικία που διψούν για μάθηση. Έτσι μέσα από τις ηθικές αξίες που καλείται να μεταδώσει στα παιδιά διαδραματίζει ένα... Περισσότερα
- Το νέο σας παιδικό βιβλίο με τίτλο «Η πόλη των δράκων» αποτελεί μια περιπέτεια που συναρπάζει κάθε παιδί που την ακούει ή τη διαβάζει. Πείτε μας λίγα πράγματα για την πλοκή του βιβλίου. Οι δύο ήρωες του βιβλίου, η Αφροδίτη και ο Τάσος, ταξιδεύουν σε έν... Περισσότερα
1. Επιλέξατε έναν πρωτότυπο και μυστηριώδη τίτλο για το βιβλίο σας που εξάπτει την περιέργεια και διεγείρει το ενδιαφέρον του αναγνωστικού κοινού. Για ποιο λόγο τον επιλέξατε; Ο κρύσταλλος διαδραματίζει ένα κεντρικό ρόλο στην πλοκή του συγκεκριμένου έργο... Περισσότερα
Διάρκεια: 2,5 - 3 ώρες // Κόστος: 30 ευρώ
Διάρκεια: 10 συνεδρίες // Κόστος: 200 ευρώ