Αν είσαι συγγραφέας, ήρθε η ώρα να μάθεις χρήσιμες συμβουλές που θα σε στηρίξουν αποτελεσματικά σε κάθε συναρπαστικό ταξίδι σου στον μαγευτικό κόσμο της συγγραφής.
Αναζητάς έναν τρόπο να βελτιώσεις τη λογοτεχνική σου γραφή; Περιηγήσου στη στήλη «Συμβουλές Δημιουργικής Γραφής» όπου μοιράζομαι μαζί σου πρωτότυπα και μοναδικά tips που θα χτίσουν την καριέρα σου ως συγγραφέα.
Γνώρισε τα Σεμινάρια Δημιουργικής Γραφής των εκδόσεων Βιβλιοπηγή μέσα από τη στήλη «Σεμινάρια» και μάθε πώς να γράφεις λογοτεχνικά αριστουργήματα που θα σε κάνουν περήφανο για τη συγγραφική σου δεινότητα.
ΠερισσότεραΠώς να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω email marketing
Οι συγγραφείς, όταν εκδίδουν ένα βιβλίο, στέλνουν σε όλους τους φίλους και τους γνωστούς τους ένα ενημερωτικό μέιλ για την έκδοση του νέου τους βιβλίου.
Πολλές φορές το μήνυμά τους έχει τη μορφή:
«Έχω εκδώσει το νέο βιβλίο μου με τίτλο …. Κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία»
Υπάρχουν πολλά προβλήματα στο παραπάνω μήνυμα. Πρώτον, δεν αναφέρει τον εκδοτικό οίκο όπου εκδόθηκε το βιβλίο και αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί ο τίτλος του δικού σας βιβλίου μπορεί να μοιάζει με τον τίτλο ενός άλλου βιβλίου. Δεύτερον, προτρέπει τους ενδιαφερόμενους όταν περάσουν από κάποιο βιβλιοπωλείο και αν το θυμηθούν, να αγοράσουν το βιβλίο. Αυτή είναι μια λάθος στρατηγική μάρκετινγκ γιατί με τους γρήγορους ρυθμούς ζωής μας, είναι πολύ πιθανό να μην περάσει από βιβλιοπωλείο ή και να περάσει από βιβλιοπωλείο να μη θυμηθεί εκείνη την ώρα να ζητήσει το βιβλίο σας.
Η σωστή στρατηγική μάρκετινγκ για την προώθηση του βιβλίου σας είναι στο ενημερωτικό μέιλ να συμπεριλάβετε και το λινκ του εκδοτικού οίκου από όπου μπορεί να γίνει η αγορά του βιβλίου.
Για παράδειγμα:
«Έχω εκδώσει το νέο μου βιβλίο με τίτλο «…» από τις εκδόσεις Βιβλιοπηγή.
Πρόκειται για μια ρομαντική περιπέτεια που θα σας ταξιδέψει σε μια αναπάντεχη και συναρπαστική πλοκή.
Μπορείτε να αγοράσετε το βιβλίο εδώ: https://www.vivliopigi.gr/eshop/logotexnika-vivlia/o-kristallos-tis-kardias-mou
Μετά την ανάγνωσή σας, θα ήταν μεγάλη μου χαρά να αφήσετε μια αξιολόγηση στη σελίδα του βιβλίου».
Λινκ από eshop
Είναι σημαντικό στο ενημερωτικό μέιλ να γράψετε λίγα πράγματα για το βιβλίο σας, να στείλετε ως λινκ για αγορά τη σελίδα του βιβλίου σας από το eshop του εκδοτικού οίκου και στη συνέχεια, να ζητήσετε από τους αναγνώστες να αφήσουν μια αξιολόγηση στη σελίδα του βιβλίου. Εκ των πραγμάτων, οι πρώτοι που προμηθεύονται τα βιβλία των συγγραφέων είναι οι γνωστοί τους. Έστω ότι 100 φίλοι σας θέλουν να προμηθευτούν το βιβλίο σας. Γιατί να μην τους παροτρύνετε να κάνουν κατευθείαν την αγορά τους από το eshop του εκδοτικού οίκου και να αφήσουν εκεί και μια αξιολόγηση για το βιβλίο μετά την αγορά του; Αν θέλουν να το αγοράσουν κάποια άλλη μέρα από κάποιο βιβλιοπωλείο και αν το θυμηθούν, φυσικά, ίσως το αγοράσουν κάποια άλλη στιγμή...
Αύξηση πιθανοτήτων για αγορά
Όταν στέλνουμε ένα ενημερωτικό μέιλ για την έκδοση ενός βιβλίου και ενσωματώνουμε το λινκ για την αγορά του, έχει αποδειχθεί ότι αρκετοί προβαίνουν σε αγορά τη στιγμή που θα διαβάσουν το μέιλ. Αν τους γράψουμε ότι είναι διαθέσιμο στα βιβλιοπωλεία, πολύ απλά θα περιμένουν κάποια στιγμή που θα περάσουν από κάποιο βιβλιοπωλείο, αν το θυμηθούν, να ζητήσουν το βιβλίο σας και αν χρειαστεί να το παραγγείλουν γιατί δεν είναι στο στοκ του βιβλιοπωλείου, μπορεί είτε να το παραγγείλουν είτε να μην προβούν και καθόλου σε παραγγελία.
Το καλύτερο μάρκετινγκ είναι το άμεσο μάρκετινγκ. Στείλτε λινκ για την αγορά του βιβλίου σας από το eshop του εκδοτικού οίκου και διασφαλίστε ότι αρκετοί από τους γνωστούς σας θα προβούν άμεσα σε αγορά του βιβλίου σας. Βλέπετε, τα τελευταία χρόνια οι διαδικτυακές αγορές έχουν παρουσιάσει πολύ μεγάλη άνοδο. Επωφεληθείτε από αυτό.
Αξιολογήσεις
Το τρίτο σκέλος του παραπάνω μέιλ προτρέπει τον αναγνώστη να αφήσει μια αξιολόγηση στη σελίδα του βιβλίου. Οι αξιολογήσεις αποτελούν ένα σημαντικό feedback, αλλά ταυτόχρονα και μέσο προώθησης του βιβλίου σας. Όσο περισσότεροι γράφουν αξιολογήσεις, τόσο καλύτερα μπορεί να προωθηθεί το βιβλίο σας. Έτσι, είναι σημαντικό να τονίσετε στο μέιλ σας ότι θα ήταν χαρά σας να δείτε μια αξιολόγηση από τους φίλους σας για το βιβλίο σας.
Βιβλιοκριτικές
Πολλές φορές οι συγγραφείς έχουν φίλους, γνωστούς, φιλολόγους ή αναγνώστες που ενθουσιάζονται πολύ με το βιβλίο τους και δεν θέλουν να περιοριστούν σε μια μικρή αξιολόγηση, αλλά θέλουν να γράψουν μια βιβλιοκριτική. Ορισμένοι εκδοτικοί οίκοι, όπως οι εκδόσεις ΒΙΒΛΙΟΠΗΓΗ (www.vivliopigi.gr ), προωθούν τις βιβλιοκριτικές από αναγνώστες και γενικότερα, παροτρύνουν τους αναγνώστες να γράφουν βιβλιοκριτικές. Άλλωστε, εσείς ποια βιβλιοκριτική θα εμπιστευόσασταν περισσότερο: ενός κριτικού λογοτεχνίας ή ενός αναγνώστη που λάτρεψε τόσο πολύ ένα βιβλίο ώστε να γράψει μια κριτική για αυτό;
- Το νέο παιδικό βιβλίο σας με τίτλο «Ο φύλακας της μαγικής πηγής» αφηγείται στους μικρούς μας φίλους μια ξεχωριστή ιστορία που καταφέρνει να τους εμφυσήσει πολύτιμα ηθοπλαστικά μηνύματα για τη ζωή τους. Τι κρύβεται, λοιπόν, πίσω από τον τίτλο αυτού του βιβ... Περισσότερα
1. Ποιος ο ρόλος του παραμυθιού στη ζωή ενός παιδιού; Το παραμύθι έρχεται να συντροφεύσει τα παιδιά στην πιο τρυφερή τους ηλικία, σε μια ηλικία που διψούν για μάθηση. Έτσι μέσα από τις ηθικές αξίες που καλείται να μεταδώσει στα παιδιά διαδραματίζει ένα... Περισσότερα
- Το νέο σας παιδικό βιβλίο με τίτλο «Η πόλη των δράκων» αποτελεί μια περιπέτεια που συναρπάζει κάθε παιδί που την ακούει ή τη διαβάζει. Πείτε μας λίγα πράγματα για την πλοκή του βιβλίου. Οι δύο ήρωες του βιβλίου, η Αφροδίτη και ο Τάσος, ταξιδεύουν σε έν... Περισσότερα
1. Επιλέξατε έναν πρωτότυπο και μυστηριώδη τίτλο για το βιβλίο σας που εξάπτει την περιέργεια και διεγείρει το ενδιαφέρον του αναγνωστικού κοινού. Για ποιο λόγο τον επιλέξατε; Ο κρύσταλλος διαδραματίζει ένα κεντρικό ρόλο στην πλοκή του συγκεκριμένου έργο... Περισσότερα
Διάρκεια: 2,5 - 3 ώρες // Κόστος: 30 ευρώ
Διάρκεια: 10 συνεδρίες // Κόστος: 200 ευρώ